شناسهٔ خبر: 14596 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

ورود خودرو شخصی به نقطه صفر مرزی ممنوع است/ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری‌های تهران، مشهد و البرز برای انتقال زائران اربعین

داوود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاد ه ای کشور گفت: امسال برای کاهش گره ترافیکی و سهولت در رفت و آمد زائران اربعین حسینی از ورود خودروهای شخصی به نقطه صفر مرزی جلوگیری می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا، داود کشاورزیان عصر چهارشنبه در نشست ستاد اربعین استان ایلام در مهران که با حضور وزیر کشور برگزار شد، افزود: شمار اتوبوس های دارای کارت معاینه فنی نزدیک به ۱۵ هزار مورد است.

وی ادامه داد: امسال از ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری های تهران، مشهد و البرز و همچنین نیروهای مسلح برای انتقال زائران اربعین حسینی به نقطه های مرزی استفاده خواهد شد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاد ه ای یکی از مشکل های اربعین حسینی پارسال را کمبود وسایل نقلیه از نقطه صفر مرزی تا ۷۰ کیلومتری کوت عراق اعلام کرد و گفت: تلاش شده است با استقرار شماری از وسایل نقلیه در این مسیر مشکل پارسال برطرف شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاد ه ای روز چهارشنبه همراه وزیر کشور به منظور بررسی آخرین اقدام ها و میزان آمادگی استان ایلام برای حضور زائران اربعین حسینی به این استان وارد شد.

در این سفر وضع مرزهای استان در حوزه زیرساخت های اربعین و همچنین منطقه های آسیب دیده از سیل ۲۰ روز پیش بررسی می شود.

نظر شما